אם אתם עוברים דירה או משפצים את הבית בדיוק זה הזמן לחדש את חדר האמבטיה באמצעות אביזרים משלימים ומעוצבים לשדרוג החלל.

שדרוג חדר האמבטיה כולל בתוכו שדרוג של מגוון אביזרים כמו: מראה, ארונות אמבטיה, שדרוג השירותים, שיפוץ וצביעת הקירות.

חדר אמבטיה הוא פינה מפנקת ומתוקה בבית בה אנחנו אוהבים להתקלח, לנוח ולפעמים להתפנק. במאמר זה נתמקד בבחירת ארונות אמבטיה לשדרוג החלל, תתפלאו אבל יש המון שיטות ודרכים לגרום לחדר האמבטיה שלכם להראות לא פחות ממלון חמישה כוכבים.

איך תבחרו ארונות אמבטיה באילת ?

יש מבחר שלם של צורות ודגמים של ארונות אמבטיה, ארונות קטנים עם כיור ומראה, ארונות יוקרתיים, ארונות עשויים מחומרי יוקרה.

ארונות אמבטיה מגיעים גם בסטים שונים כמו שידות, מגירות ועוד מגוון אקססוריז בדקו מבעוד מועד אם יש לכם מספיק מקום בחדר האמבטיה שאפשר להוסיף את כל המוצרים הנוספים. 

ארונות אמבטיה באילת מבחר של עיצובים

  • ארונות אמבטיה תלויים כיום מוצעים במבחר של גדלים ובמגוון עיצובים יוקרתיים, הארון תלוי על הקיר מעל הרצפה ולכן הוא פרקטי מאד ושומר על מראה אסתטי.
  • ארונות אמבטיה עומדים על הרצפה – מדובר על ארונות אמבטיה רגילים קלסיים שכולנו מכירים, מגיעים באינספור דגמים, צורות וצבעים בהתאמה אישית ולפי דרישה.
  • ארונות אמבטיה מובנים עם מראה – ארון אמבטיה עם מראה נחשב למראה הקלאסי של ארונות אמבטיה, הם פופולארים מאד בקרב הלקוחות וניתן לשנות את העיצוב והגדלים לפי דרישה.
  • ארונות אמבטיה עם כיור מובנה – גם כאן אפשר לבחור את הדגם הרצוי, את צורת הכיור ואת איכות חומרי הגלם לפי בחירה אישית ומה שמתאים לחדר האמבטיה שלכם.

הגדרת תקציב ומדידת שטח חדר האמבטיה
בחירת ארונות אמבטיה תלויה בעיקר בתקציב הכולל שלכם ובשטח הכולל של חדר האמבטיה.
עשו את הבדיקות המתבקשות עוד לפני שאתם מגיעים ורוכשים ארונות אמבטיה.
תמדדו את המידות המדויקות של הפינה של ארונות האמבטיה על מנת שברגע שתיגשו לחנות או ליבואן תדעו במדויק מה אתם מחפשים.

ארונות אמבטיה עשויים חומרי גלם מובחרים

ארונות אמבטיה יכולים להגיע במבחר חומרי גלם, ארונות זכוכית, ארונות מעץ, ארונות אמבטיה עשויים פורמייקה.

בבחירת ארונות אמבטיה כמובן חשוב לבחור חומר איכותי ועמיד שיישאר אתכם שנים רבות וזאת היות ומדובר על חלל שבתוכו יש שינויים של מזג אויר ואקלים, שנויים של אדי מים.

חשוב לבחור חומרי גלם איכותיים עם עמידות גבוה לטמפרטורות שונות, עמידים בפני תנאי חום וקור, רטיבות, לחות ועובש בכל ימות השנה. בחירת החומר היא בהחלט חשובה ויש להשקיע בה מחשבה בהתאם למה שמתאים לכם.