כלים סניטריים הם כל מה שמרכיב את חדר האמבטיה. כלים סניטריים כוללים את האמבטיה עצמה, את האסלות, את הכיורים, את המקלחונים ועוד פריטים רבים אשר משמשים אותנו במקרים שונים. כל בית זקוק לכלים סניטריים איכותיים, ומי שרוצה להשקיע, ירכוש כלים סניטריים מעוצבים ויפים, אשר יהפכו את חדר האמבטיה למעוצב ונעים לשהייה, עוד לפני שילוב של אביזרי עיצוב אחרים. זלצמן דיזיין מציע לכם מגוון עצום של כלים סניטריים איכותיים ומעוצבים, במגוון סגנונות אשר מתאימים לכל סגנונות העיצוב. הנה מספר דוגמאות לכלים סניטריים של זלצמן דיזיין: 

אסלות  – אסלות הן מוצר הכרחי בכל בית, ולמעשה בכל מקום. אך בניגוד למה שהיה מקובל בעבר, אסלות אינן צריכות להיות סטנדרטיות – להיפך, הן עשויות לתרום רבות לעיצוב ייחודי של חדר האמבטיה. זלצמן דיזיין  מציע מגוון סוגים של אסלות מעוצבות, כמו אסלות תלויות, אסלות עם מיכל סמוי, אסלות במגוון צבעים ודוגמאות, ועוד.

כיורים – כיורים משמשים אותנו במקומות רבים בבית, לא רק בחדר האמבטיה. הכיורים של זלצמן דיזיין הם כיורים איכותיים, ממבחר החברות הטובות ביותר בתחום. ישנו מגוון עצום של כיורים מעוצבים – כיורים מרובעים ועגולים, כיורים שקועים, תלויים או מונחים על השיש, כיורי משטח אחיד  או שמותקנים כחלק נפרד, כיורים משולבים עם ארון אמבטיה, ועוד עשרות סגנונות ועיצובים.

אמבטיות – אמבטיות נמצאות במרבית הבתים, והן נוחות מאד. אמבטיות מאפשרות להתרחץ בנוחות ובהנאה, קל לרחיצת ילדים , ובכלל, הן מאפשרות זמן איכות אישי לכל אחד מבני הבית. על אף הפשטות היחסית של האמבטיות, זלצמן דיזיין מציע מגוון עיצובים ודוגמאות של אמבטיות, במבחר גדלים, עם שילובי אבנים, פסיפס או עיצובים אחרים, ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם.

מקלחונים  – מקלחונים יכולים להוות תוספת לאמבטיה, או להוות לה תחליף – בעיקר בדירות קטנות, או בדירות שאינן מיועדות לילדים. מקלחונים יכולים להיות כאזור מעוצבת בפני עצמו בחדר האמבטיה, באמצעות עיצוב נכון של האגנית, של הזכוכית המגנה אל המקלחון, ועוד.זלצמן דיזיין מציע מגוון סוגים של מקלחונים – מקלחונים חזיתיים, מקלחונים פינתיים ומקלחונים לפי מידה אינדיבידואלי לכל לקוח.